תרגיל נשימות " 3-6"

בזמני לחץ אנשים רבים מרגישים תסמינים פיזיים כמו: דופק מהיר, זיעה, כאבי בטן ועוד..

כלי אפקטיבי במצבים אלו: נשימות עמוקות

בעזרת שימוש נכון ויעיל בנשימות עמוקות ניתן להפחית באופן דרמטי דופק מהיר.

 

הסוד בנשימה נכונה הוא לבצע נשימה עמוקה מתוך הבטן (כך שבזמן השאיפה נרצה לראות את הבטן עולה ומתנפחת ובזמן הנשיפה חוזרת לעצמה בהדרגה).

ככל שנכניס כמות גדולה יותר של אויר לריאות, נקבל יותר חמצן ותחושת החרדה תפחת בהתאם. 

התרגיל הבא נקרא "נשימות 3-6"

יש לשאוף במשך שלוש שניות מהאף (בטן עולה)

ולאחר מכן לנשוף במשך שש שניות מהפה

אריאל כץ , המרכז לפסיכולוגיית ספורט

השרותים שלנו:   אימון מנטלי   |   קורסים   |   טיפול דרך הספורט  |   סדנאות

  • Facebook Clean
  • LinkedIn Clean
  • Google+ Clean

© 2018 The Sport Psychology Center